Veiledning for bruk av StudentBergen

Kommunikasjonen på StudentBergen skal være: 

  • nøytral

  • hyggelig

  • tydelig

Informasjon som er viktig å ta med: 

  • hvem kan være med i organisasjonen

  • hva gjør dere

  • hvordan kan en bli medlem

  • søker dere nye medlemmer, er det mulig å legge til ved å huke av for dette under fanen rekruttering

Elementer som må være med

  • logo

  • oppdatert kontaktinformasjon. Bruk helst en epostadresse som er felles, og ikke en som er privat. Dersom dette ikke lar seg gjøre, husk å endre eposten når personen eposten tilhører slutter.

  • Bilde (ikke nødvendig, men fint å ha)

Fyll ut alle relevante felter for organisasjonen og arrangementene.

StudentBergen administreres av Utdanning i Bergen. Upassende innhold og arrangementer som ikke faller inn under definisjon av studentarrangementer vil bli fjernet uten varsel. Utdanning i Bergen vil også kunne redigere innhold som blir lagt inn.

Opprette organisasjoner og arrangement

Ta en titt på veiledningsvideoen hvis du er usikker på hvordan du går frem for å legge til innhold på StudentBergen.