Veiledning for bruk av StudentBergen
Kommunikasjonen på StudentBergen skal være:
-
nøytral
-
hyggelig
-
tydelig
Informasjon som er viktig å ta med:
-
hvem kan være med i organisasjonen
-
hva gjør dere
-
hvordan kan en bli medlem
-
søker dere nye medlemmer, er det mulig å legge til ved å huke av for dette under fanen rekruttering
Elementer som må være med
-
logo
-
oppdatert kontaktinformasjon. Bruk helst en epostadresse som er felles, og ikke en som er privat. Dersom dette ikke lar seg gjøre, husk å endre eposten når personen eposten tilhører slutter.
-
Bilde (ikke nødvendig, men fint å ha)
Fyll ut alle relevante felter for organisasjonen og arrangementene.
StudentBergen administreres av Utdanning i Bergen. Upassende innhold og arrangementer som ikke faller inn under definisjon av studentarrangementer vil bli fjernet uten varsel. Utdanning i Bergen vil også kunne redigere innhold som blir lagt inn.
Opprette organisasjoner og arrangement
Ta en titt på veiledningsvideoen hvis du er usikker på hvordan du går frem for å legge til innhold på StudentBergen.